vrijdag 29 maart 2013

Stoffen.net de slechtste ervaring ooit


KOOP NOOIT BIJ
STOFFEN.NET
want je bent in de zak gezet.


Awel hier wil ik met veel plezier een heel blogbericht aan spenderen. (en desnoods vanaf nu elke week)

Voor mij is het genoeg geweest!!!

Op 24 december deed ik Bij stoffen.net een heuse bestelling van 95,50 euro. Je moet weten dat deze shop erg lage prijzen heeft dus eum het was een heuse bestelling als je aan dat bedrag komt.

Op 4 januari 2013 kreeg ik een berichtje dat mijn bestelling onderweg was! Jippie eindelijk goede stoffen ipv oefenstoffen.

Helaas was het pakketje niet voor mij bestemd want het was helemaal mijn bestelling niet. (Er zat veel minder in... ik denk nog niet de helft van de waarde die ik had besteld) Dus een mailtje en nog een mailtje en dan nog eens een mailtje en toen eindelijk na een dikke week toch antwoord. (oef!)

Ze gingen me zo een retour formulier toe mailen om het pakket kosteloos terug te sturen EN een voucher van 10 euro toesturen om het wachten te verzachten. Ondertussen kreeg ik ook nog een nalevering aan die bij het foute pakketje hoorde en dus niet bij mijn bestelling. Ik stuurde alles netjes terug want ik ben een eerlijke burger (helaas - in dit geval) Die voucher heb ik wel nooit gezien, maar ik zou al tevreden zijn als ik eindelijk mijn stoffen krijg!

Eind januari mocht ik dan eindelijk het pakketje dat voor mij bestemd was ontvangen. Helaas miste ik 1 lap stof iets van rond de 6 euro. Ik kreeg ook een standaard mail dat ze me op de hoogte gingen houden met de status van mijn order. Ik heb denk ik zo 3 mails ontvangen en toen niets meer.

Dus begon ik zelf maar mails te sturen, elke week een nieuwe, elke week een stukje bozer. Ik deed zelfs het voorstel om me andere stof toe te sturen. Maar ik heb GEEN REACTIE MEER VAN HEN GEHAD!!!

Oké 6 euro is niet veel maar dat wil niet zeggen dat ik het zomaar moet laten gebeuren, als ze dat bij al hun klanten doen... ben je in een mum van tijd rijk hé!

Natuurlijk als je internet dan afgaat bots je op de één klacht na de andere! Geef hen maar eens in op facebook... (stoffen.net of stoffe.de) dan heb je uren lees plezier met de klachten van andere slachtoffers! Eigenlijk zou er een oplichterssite moeten zijn dan zorgde ik er ook nog voor dat zij zeker bovenaan komen te staan! Ik legde al een klacht neer bij de internet politie wegens oplichting en internet fraude.

Nu zo'n drie maand later denk ik dat ik naar mijn 6 euro ga kunnen blijven fluiten maar voor die 6 euro wil ik heel naai-land laten weten hoe een grote oplichterij deze webshop wel is! 

Lage prijzen dat wel !!! maar je ziet jou al betaalde goederen niet verschijnen!!! 


Upje (3 april 2013): Nadat ik zoveel mogelijk slechte reclame voor stoffen.net maak (ik ben maar een klein mensje maar als ik 3 kan overtuigen daar niet te kopen, zijn het 3 geredde mensen) en hun heb laten weten dat het langs mijn kant nu echt menes is, kreeg ik ineens een berichtje dat ik mijn rekeningnummer aan hun mocht bezorgen zodat ze het verschuldigde bedrag konden terug storten. Zo gevraagd zo gedaan, inmiddels 2 weken later, geen reactie, geen centjes, niets... Mensen blij maken met een dode mus... Dan zal ik nu ook eens contact opnemen met het FOD.

Upje (25 april 2013): nog steeds geen antwoord of centjes... dus poste ik nog maar eens een berichtje op hun facebook en stuurde ik denk een stuk of 10 mailtjes. Zo hoop ik dat ze er minstens ééntje lezen en uitvoeren!

Upje (13 mei 2013): Gisteren besloot ik hun mailbox nog eens te overladen met mailtjes. Ik deed dit in het Nederlands, in het Engels en in het Duits. Voordien had in nog geen Duits gebruik. Ook poste ik een nieuw bericht op hun facebook. Vandaag kreeg ik een mailtje dat de bestelling werd geanulleerd wegens niet vooradig en niet meer leverbaar. (straf; want ze staat nog steeds tussen hun stoffen.) En dat het nog steeds niet ontvangen van mijn centjes gewoon een vergetelheid is van hun boekhouding. Daarom zouden ze het vandaag in orde brengen. Ben benieuwd!

Upje (19 mei 3013): De aanhouder wint is nog maar eens bewezen! Vandaag zag ik op mijn rekening 6 euro'kes verschijnen. En toch, toch zal ik er NOOIT nog iets bestellen! Gewoon om me de stress en moeite al te bewaren. LANG LEVEN DEFTIGE WEBSHOPS!!!




KOOP NOOIT BIJ
STOFFEN.NET
want je bent in de zak gezet.

35 opmerkingen:

  1. ik wordt er altijd keurig behandeld enkrijg de leveringen altijd netjes en op tijd.
    ik bestel er al jaren.
    spijtig voor je dat je een negatieve ervaring hebt, ikzelf had die bij www.destoffenkraam.nl,
    ik was/ben daar vaste koper, en hoe vaak het daar fout gaat! Daarom ben ik juiost uitgeweken naar stoffen.net. Helaas hebben zij geen spaarkaart, dat zou ikook wel kunnenwaarderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zeer blij dat u alleen maar goede ervaringen hebt met stoffen.net... Helaas was mijn aller eerste online-stoffenaankoop niet echt een succes. Nu fouten gebeuren die maken u en ik ook... maar een goede opvolging, vlotte communicatie en eerlijk handelen zijn op de dag van vandaag toch niet meer ondenkbaar. Als ik zie wat een lijst van misnoegde zich enkel al op facebook bevinden (er zijn er vast nog veel meer) kan ik hun echt niet als een professioneel goed draaiende online shop bestempelen.

      Verwijderen
    2. Ik heb besteld (en betaald!) bij Stoffen.net, maar nooit iets ontvangen. Telefonisch (NL & D) zijn ze niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd. Even - te laat - googelen laat zien dat ik niet de enige klant ben die opgelicht is door Stoffen.net. FRAUDE!!!

      Verwijderen
    3. Super bedankt voor je bericht. Ik begon echt al te twijfelen dat ik toch de enige was waarbij het allemaal niet in orde komt. Ik zou zeggen blijven mailtjes sturen de aanhouder wint vroeg of laat!!!

      Verwijderen
    4. Ook ik ben de dupe van deze oplichterij. Stof besteld gedeelte gekregen, maar een gedeelte van 8m1 lengte niet dit was maar 1,2 lang. Verschillende mailtjes gestuurd en om een oplossing gevraagd hoe we dit oplossen antwoord, geen antwoord, verschillende keren gebeld, je krijg ze niet te pakken. Stelletje klootzakken zijn het. Opgemerkt door B.van Stijn

      Verwijderen
    5. Kleine bestellingen gaan wel goed bij Stoffen.net. De grote bestellingen zijn eh... Ik heb een jaar moeten wachten op mijn €80,- Dat was een paar jaar geleden en nu hoopte ik dat het beter zou zijn, want ik zag zo'n mooi stofje. Nou ja, het is dus niet beter geworden, want de bestelling zou op 2 mei worden verzonden, maar ik heb nog geen bericht ontvangen...

      Verwijderen
  2. ik ging daar ook keer het één en ander kopen (voornamelijk fleecekes) maar ik las idd hier en daar al dat het niet zo'n goed idee was om daar mijn bestelling te plaatsen. Ik zou sneller geholpen worden door wat euro's meer te betalen werd mij gemeld dan daar iets te bestellen...
    Ik ga nu mijn fleece halen in de Zeeman, is ook goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede tip: Fleece en badstof kan je beter in zeeman, action, wibra, ... kopen is inderdaad veel goedkoper! Als je dan nog eens op een extra actie (kan) wacht(en) kan je pas echt een gouden slag slaan in deze winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb positieve ervaringen met stoffen.net heb er regelmatig besteld en altijd alles op tijd ontvangen. Een keer ontbrak er een stof en heb ik gemaild. De stof heb ik als nog ontvangen binnen een week!!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zeer slechte ervaringen bij stoffen.net ik hoor maar niets en krijg geen bestelling. ook is het geld niet terug gestort. Ik ga nu andere stappen ondernemen naar instanties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De aanhouder wint - ik heb eindelijk ook mijn centjes terug gekregen. Het heeft me redelijk wat tijd gekost om heel hun mailbox te vullen met berichten maar het had toch effect. Spuw ook uw gal een op hun duits facebook pagina bij velen heeft dat redelijk vlug resultaat!

      Verwijderen
    2. waar vindt ik de duitse facebook pagina? ik vind enkel een nederlandse?

      Verwijderen
  6. Ook ik zit te wachten op de stoffen van stoffen.net Begin mei besteld en nog niets ontvangen. Betaling is gedaan en inmiddels ook telefonisch contact gezocht met een nummer wat niet in gebruik blijkt te zijn. Dus maar een mail gestuurd en gedreigd dat als ik voor vandaag niets zou horen ik de betaling zou terughalen (gelukkig via Paypal gedaan) en de bestelling zou annuleren... nog geen reactie dus vanavond gaat het geschil via Paypal de deur uit. Krijg ik hopelijk mijn geld in ieder geval nog terug en ga ik elders wel op zoek naar fleece!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waar vindt ik de duitse facebook pagina? ik vind enkel een nederlandse?

      Verwijderen
  7. Jemig, wat een verhalen. 27 juni heb ik iets besteld, ik kan niet wachten dat ik mijn bestelling krijg, maar de levertijd is 8 tot 10 werkdagen volgens hun website. Toch kriebelde er iets, ik had het gevoel dat er iets niet goed zit. Mijn 10 werkdagen zijn nog niet om maar googlen op ervaringen op de webshop maakt mijn gevoel er niet beter op...
    Ik wacht maar af...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eeeh, sorry 17 juni heb ik besteld...

      Verwijderen
  8. He, wat jammer dat ik me niet verder had verdiept in de ervaringen met Stoffen.net Zo heb ik dus op dinsdag 25 juni'13 een bestelling geplaatst en netjes betaald, ook van hun een bestelbevestiging ontvangen en verder nog niets ervan gehoord.. Buiten de teleurstelling om ben ik dus eigenlijk wel erg boos dat er meerdere zijn met dezelfde klachten.. Sterkte iedereen en inderdaad afwachten maar!!! Grrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas hebben wij ook op 2 juli jl een totaal incomplete bestelling ontvangen
    op onze email krijgen we standaard antwoorden en
    telefonisch zijn deze mensen niet bereikbaar!!

    dit was gelijk de eerste en laatste keer

    STOFFEN.NET een drama!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel tevreden over stoffen.net! Ik kreeg alles na een week mooi toegestuurd en bovendien zat er nog een gratis exemplaar in van 'Young Image', een tijdschrift met patronen van kinderkledij. Bij de stof zelf zat er telkens een etiket met wasvoorschriften e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heb ik alles op tijd binnen gekregen en een blad erbij met patronen.
    Lees het nu pas.Het duurde 6 dagen dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh nee! ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en niets ontvangen maar wel al betaald (met een overschrijving). Hun telefoonnummers zijn buiten gebruik en ik heb deze stof nodig over twee weken voor een huwelijk! kan ik mijn geld nog terug krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nog nooit stoffen online besteld. Ik was van plan om via stoffen.net stofjes te kopen. Nu ik deze ervaringen lees, ben ik niet meer van plan om bij deze stoffen te kopen. Ik probeer ergens anders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met mijn ervaring kan ik je dat enkel adviseren.
      Er zijn online winkels genoeg, die ook voor een klein prijsje stoffen aanbieden, natuurlijk niet zo'n grote aanbiedingen maar als je een beetje uitkijkt en zoekt kom je ook hele mooie dingen tegen.

      Verwijderen
  14. ik heb drie weken geleden een grote bestelling geplaatst. Hier hoorde ik twee weken niets van. Ik ben toen gaan mailen met de klantenservice, gaan bellen (nummers buiten gebruik) en heb berichten op de duitse en nederlandse FB geplaatst. Ik kreeg antwoord en ontving vandaag mijn bestelling (3 weken na bestelling). Gelukkig kan het dus ook goed komen!! De berichtgeving op FB en internet maakten het echter wel erg spannend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik heb op 6 juli jl. een bestelling geplaatst bij stoffen.net. Levertijd was 8 tot 10 werkdagen. Op werkdag 9 (18 juli jl.) even gemaild wat de status van mijn bestelling was. Ik kreeg de volgende dag direct een email dat de stof niet voorradig was en dus werd nageleverd in de loop van de week. Ze vroegen of ik daarop wilde wachten of mijn geld terug wilde. Ik heb hier niet op gereageerd. In de loop van de week was ik nog steeds in afwachting van de stof. Ik heb hen 24 juli jl. geprobeerd te bellen, maar inderdaad..alle telefoonnummers buiten gebruik. Ik heb direct een email gestuurd dat ik binnen een uur terug gebeld wil worden over de status van mijn bestelling. Niets gehoord. Na dit uur heb ik hen gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren, mijn geld direct terug wil en hen in gebreke stel en als ze het niet doen ik gerechtelijke stappen ga ondernemen. Op 15 augustus jl. ontving ik een email van hen dat door een fout in het systeem zij mijn emails niet hebben ontvangen. Ze zouden mijn bestelling annuleren en mijn geld retourneren. Ik heb op 24 augustus jl. mijn geld ontvangen. Al met al is het goed gekomen, maar het feit dat de telefoonnummers buiten gebruik zijn en dat je je opgelicht voelt en de stress die erbij komt kijken, nee bedankt!ik bestel daar niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had ik toch BIJNA ook een bestelling op die site geplaatst Gelukkig heb ik toch maar wat research gedaan en en zijn echt niet normaal zo veel klachten! Bedankt voor het maken van deze waarschuwing, heb er veel aan gehad, en ik hoop dat voor de rest iedereen zijn geld nog terug krijgt, sterkte!

    Maar ik ben nu dus nog steeds opzoek voor een stof, weet iemand waar je goede gebloemde stoffen kunt vinden om een jurkje van te maken? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb daar ooit ook besteld.. maar de stof trok echt op niets! Gaten in, slechte print.. daar bestel ik ook nooit meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb op 12/12/13 een professionele stofschaar + een kartelschaar besteld als kerstcadeau.
    De kartel schaar is op tijd toegekomen, de stof schaar is pas 23/12 toegekomen en het was de verkeerde.
    Diegene die ik besteld heb heeft een vertande bovenkant en is 10" lang, degene die ik ontvangen heb is eentje zonder vertanding en maar 8" lang. Mijn model kost 95euro degene die ik gekregen heb 19,90

    Ik ben nog steeds in blijde verwachting van hun antwoord, telefonisch niet bereikbaar, facebook is een farce en hun e-mail blijkt een zwart gat.
    DIEP TELEUR GESTELD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tja, jammer dat ik het nu pas lees. Werkelijk nog NOOIT een probleem gehad met online shopping. Zal dit dan de eerste keer zijn? Zit al twee weken op mijn bestelling (maar 343,- = een maand sparen) te wachten. Want ik wil graag mijn oude feautuil opnieuw bekleden. De knipstalen waren met 2! dagen al binnen. En gelijk een bestelling geplaatst, want tot dan toe erg tevree. Maar nu zit ik al een dikke week! te wachten en na het lezen van bovenstaande berichten, slaat te twijfel toch wel toe. En inderdaad: telefonisch onbereikbaar. Daar wordt mijn geduld weer danig op de proef gesteld.......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt nog iemand gered! Na al deze ervaringen ga ik er toch niet bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb een heel anders efvaring met stoffen.net, al een paar keer probleemloos wat besteld, de laatste bestelling had ik een stof verprutst met wassen en drogen (waarschijnlijk door droogcyclus). Na een mailtje van mijn knt mocht ik direct een nieuwe stof uitzoeken gratis, die was binnen een week binnen en toen kon ik dus alsnog aan de slag. Superservice!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn bestelling en levering verliep perfect. Niets op aan te merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed dat ik dit allemaal lees. Ik heb al diverse keren net op het punt gestaan wat te bestellen, maar steeds zei een inwendig stemmetje, doe toch maar niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oei, gisteren super content dat ik een leuke stoffensite gevonden had, waar ze ook veel linten en koorden verkocht.
    maar blijkbaar, zou ik beter verder zoeken.

    iemand die weer waar ik katoenen koord vind van enige dikte. durf niet meer bestellen via stoffen.net.
    alvast bedankt voor de tip!!!

    BeantwoordenVerwijderen